Kein Karnevalserwachen

Drink doch keene mit!
Tja, heute, am 11.11., würden wir normalerweise um 11:11 Uhr die neue Karnevals-Session einläuten.
Aber: Op dem Maat, op dem Maat stonn nur Buure!
Und weil in diesem Jahr in unserem Veedel kein Trömmelche jeht, jitt et och kei Wood, dat sage künnt, wat ich föhl, wenn ich an Kölle denk…
Nee wat wor dat doch fröher en superjeile Zick, als echte Fründe noch mit alle Jläser huh in der Wirtschaft op der Eck am poppe, kaate, danze waren. Ach wat wor dat fröher schön ohne Corona – wenn der Fränz mem Nies noch ohne Maske jing!
Aber: Wenn am Eigelstein Musik wär, dann würde ich sicher zo Fooß no Kölle jonn, denn dat is Heimat, denn für Blootwoosch, Kölsch un e lecker Mädche, komme ich gern immer immer widder!
Doch – wer soll das bezahlen? Und andererseits: Su lang mir noch am Lääve sin, ist: „Nie mehr Fasteloovend“ keine Alternative. Denn solang beim Lommy die Lechter noch brenne und am Himmel die Stääne noch danze, sing ich Halleluja, denn ich bin ne kölsche Jung und jedäuf mit 4711! Also die Hände zum Himmel und stonn up un danz, denn leev Marie, wir sind jeck, Yeah! Ich weiß, et is verdamp lang her, aber mer sin eins, et jeilste Land und besoffe vor Glück!
Kumm, mer singe Alaaf und halten die Welt an, denn wenn wir Kölsche singe, dann is dat für die Iwigkeit! In dem Sinne: Mir fiere et Lääve.
Dat is der Plan!
*Verfasser unbekannt